piątek, 19 grudnia 2008

Marcin Grzegorczyn

Cześć nazywam się Marcin Grzegorczyn mówią na mnie "Master". Uczęszczam do gimnazjum w Miękini. Moim największym zainteresowaniem jest informatyka, motoryzacja i biologia. Chciałbym rozwijać swoje zainteresowania , które mam zamiar wykorzystać w dalszym życiu. Przeczytałem wiele książek lecz szczególnie zapamiętałem lekturę Ireny Jurgielewiczowej pt "Ten Obcy". Zapadła w mojej pamięci ,ponieważ urzekła mnie postać Zenka Wójcika. Uważam ,że jak na swój wiek dobrze znam się na komputerach i motoryzacji. Rozwijam te zainteresowania kupując gazety i uczęszczając na fora związane z nimi. Korzystając z komputera staram się poznawać nowe funkcje programów i systemów operacyjnych. Staram być bieżąco z nowinkami i nowymi technologiami w sprzęcie komputerowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy