piątek, 19 grudnia 2008

Michał Kaczmarek


Ja na zielonej szkole-->

<-- Moja praca na konkurs ekologiczny
Cześć nazywam się Michał Kaczmarek mój pseudonim to ,,Kaczor”. Chodzę do klasy I ,,A” w Zespole szkół w Miękini, a dokładnie w gimnazjum. Przeczytałem wiele książek, ale szczególne wrażenie pozostawiła u mnie w pamięci książka pt.: ,,Chłopcy z Placu Broni” pana Ferenca Molnara. Moją pasją jest koszykówka a zainteresowania to elektronika, rowery i biznes. Interesuję się także wydarzeniami na świecie. Uważam, że jestem dobry w językach obcych, zarówno jak i w różnych sportach takich jak koszykówka czy tenis stołowy. Lubię korzystać z komputera, uczyć się przy jego pomocy, jak i świetnie się bawić podczas oglądania filmów, słuchania muzyki, grania w gry komputerowe.

2 komentarze:

Obserwatorzy