piątek, 19 grudnia 2008

Patryk N.

Moje zdjęcie...

Cześć, nazywam się Patryk Niebojewski. Większość osób mówi na mnie „Żarówa”. Uczęszczam do Publicznego Gimnazjum w Zespole Szkół w Miękini. Chodzę do klasy II „c”. Moje zainteresowania to matematyka i historia. W szczególności z historii lubię książki o tematyce II wojny światowej. Poza szkołą zbieram monety, banknoty i znaczki z różnych zakątków świata. Przeczytałem wiele książek, a w szczególności podobała mi się książka pt. „Kamienie na szaniec” która opowiada o losach młodych powstańców podczas II wojny światowej. Bardzo lubię grać na komputerze, szczególnie w gry strategiczne i gry akcji. Interesuję się także polityką krajową, jak i zagraniczną. Często korzystam z komputera w celach rozrywkowych, jak i edukacyjnych. Lubię również język niemiecki, którego uczę się już 8 lat, a także język angielski, którego uczę się 2 lata.
Moje logo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy